יום שער אנרגטי עם הסטארגייט – 21/6/2016

יום שער אנרגטי, פלנטרי  21/6/2016 עם הסטארגייט, פרגייט וקהילת טלוס למוריה ישראל.

יש כמה ימים בשנה שהם ימי שער, ימי חג אנרגטיים ללא כל קשר לדת או מסורת, זה קשור אך ורק למערך הפלנטרי של השמש, הירח והכוכבים והסדר בניהם. 2/3 (יום שוויון), 21/6 (היום הכי ארוך), 21/9 (יום שוויון), 21/12 (הלילה הכי ארוך). אנשים בארץ ובכל העולם נוהגים להקדיש זמן לחגיגיות האנרגיה של ימי שער ואף לחבור אנרגטית (באסטראל, בדמיון) לקהילות אחרות.

21/6 הינו יום שער בו היום הוא הכי ארוך בשנה…השמש הכי מאירה ומאפשרת. אפשר להתכוון..למחוק ולהתחיל להיזכר מחדש כמה נפלאים אנחנו…אז הנה המערך שלי ליום אנרגיה נפלא..אפשר בהחלט להתכוונן למדיטציה ..תגדילו במסך שלכם..נתקו טלפונים (אפילו לחמש דקות) הוסיפו מוזיקה אם נכון לכם, הדליקו נר לטיהור, וחברו אל הלב שלכם. זמן בקשות…זמן כוונות…זמן קבלות…זמן אהבה. המערך הזה..הוכן במשך שבוע בחצר שלי ושוחזר עם קצת שינויים אנרגטיים על הבמה בהבימה  ביום השער. אפילו שאתם צופים במערך עכשיו בימים אולי רגילים האנרגיה של ההתמרה נוכחת – קבלו והטיבו שפע, בריאות  ואהבה עם עצמכם.

טלוס מערך חצר 2יש כאן הכל..אפשר לנשום את המערך הקריסטלי הזה…טלוס מערך הבימהממתנות הטבע?מערך שהכנתי לתמיכה ביום
השוויון 21/6/2016 חגיגה אנרגטית עם הסטארגייט עם קהילת טלוס ישראל . חיבורים של אנרגיה מהטבע אל אנרגיה טכנולוגית.? חיבורים של תרבויות עתיקות: למוריה, אטלנטיס, מצריים והאינדיאנים. התהליך התחיל אצלי בחצר שבוע לפני, אחרי מפגש אנרגטי וכל יום הקשבתי לאיזה אלמנטים מהטבע יצטרפו למערך.?? ההתחלה הייתה מצילום של גזע עץ מרוסיה ותוך כדי תנועה הצטרפו אלמנטים מארצות ותרבויות נוספות. מגן דוד וענפי זית משלנו ישראל. מהר שאסטה הצטרפו קריסטלים, גזע העץ של החץ וענפי עצים קטנים. מאיטליה הגיעו האצטרובלים וחלוקי נחל מנהר מי שלגים של האלפים מ"גרנד פרדייס".?יש מתנות מן הטבע של עם שליחות של הקריסטלים באיכויות שונות (האוונטורין הירוקה לבריאות, הרוזקוורץ הוורודה לאהבה, האגת תחרה כחולה התכלת לתקשורת נעימה מטיבה וחומלת, הקארנליאן הכתומה ליצירה אושר ושמחה, והאובסדיסיאן סנופלקס השחורה לתמיכה בתהליכי שינוי)  יש את המסורת שלנו (קריסטל מגן דוד) מהודו (קריסטל השיווה לינגם) ומהאינדיאנים (רקמת אומנות של עין האלוהים וצמיד חרוזים של שבט הוויצ'ול)ויש גם נוצת טווס שנמצאה על ידי לפני שנים בכפר הירוק. אני מרגישה שנאגדו שיקופים לשלום, אחדות, אהבה וריפוי ליקום כולו…והמערך כולו עטוף בענפי עץ הזית..חשבתי שהחיבור של הטבע..יהיה נכון לחיבור אל הטכנולוגיה המתקדמת של הסטארגייט. בינינו הטבע מתקדם יותר ואף שורד….חחחח אבל ניחא לא נשווה..שניהם נפלאים ובוודאי החיבור בניהם..? מה שניתן לראות מהמערך שנוצר זה כיון התפתחות של ראש חץ ומבינה את זה כהתפתחות לצמיחה מודעת ?.

טלוס יוני הבימה ריקי והמערךתמיד ידעתי שאני אטלנטית ובכל זאת הגעתי להר שאסטה עם קהילת טלוס למוריה ישראל הגעתי ללמוריה – נוצר חיבור נוסף. אז כנראה זה החלק שלי לחבר בין תרבויות?לחבר בין אנשים… לחבר בין קהילות. לא סתם "נולד" לי השם "קסם הקריסטלים – חיבורים אנרגטיים"?? הייתי נרגשת מהמסע של בניית המערך ופשוט המשכתי עוד ועוד משם עד שהגיע לשלמותו.?. גם כשהיה המערך מוכן, פתאום מוטות הסלנייט הלבנים מהר שאסטה התעקשו להצטרף אף הם. אז..מי שאני שאסרב למסר הריפוי והשלום לגאיה אמא אדמה ולכולנו ברואי עולם. המערך הזה יצא להבימה, תל אביב לכנס הסטארגייט עם יתר חברותי והחברים לקהילת השלום ונכח איתנו לכל משך הכנס, ליווה את האנרגיה והמדיטציות שעשינו.. והתקשורים שהתקבלו. בתמונות המערך  בחצר בינתי והעתקה שלו לבימת הבימה עם הסטארגייט טיסה ישירה לריחוף וריפוי "על" באהבה?. כתב חברה משה צירקל שאף צילם את התמונה הזאת – תודה : מפגש מרגש שבו עשינו את העבודה האנרגטית החשובה ביותר בתקופה זו, ושהיא חלק משמעותי של הייעוד של העם היהודי, להביא לשלום ושלווה לאזור המזרח התיכון, ומשם לעולם כולו, תודה לכל השותפים למפגש מיוחד, תודה מיוחדת לאיילת סגל ונורית טבנקין  על הכל (תכנון, הפקה, חיבור ואנרגיה) תודה למיוחדת לפרגייט שפיספס את הטיסה שלו לארץ (מהר שאסטה)  ותיקשר איתנו בטכנולוגיות ובעיקר תודה ל 150 חברות וחברים מקהילת עובדי האור האוהבת שבאו להיות איתנו.

והיות וכבר ציינתי שאני רואה בי איכות שנקראת "קסם הקריסטלים – חיבורים אנרגטיים"?, הרי שישר מהכנס בהבימה תל אביב עם קהילת טלוס למוריה ישראל נסעתי בדהרה לכפר סגול, כפר אקולוגי בדרום הארץ במושב בית צבי שמטופח באהבה על ידי זוג חברים ו'איט פדר ואורי נצר אספתי בדרך את חברתי היקרה שותפה לקהילת פורום נשות גדרה, ויחד איתם ערכנו טקס התמרה למעבר של יום השער עם עוד 100 אנשים קסומים שבאו להעלות את התדר?. אני מרגישה שזאת זכות להיות בחלק הזה של הפלנטה, בתהליכי המודעות כפי שהם, המאפשרים לנו את העשייה האנרגטית המחברת הזאת.

סגול עם מרכבה ומירהסגול 21-5 מעגל אשאוכל עם ויאט באיגלו

אשמח לשמוע את דעתך

*


כל הזכויות שמורות - ריקי חן יהונתן - קסם הקריסטלים - © 2012
סמרטקיט - אינטרנט לקידום העסקים
דילוג לתוכן